close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

מניעת הריון ללא תופעות לוואי בעזרת מחשבון ביוץ מתקדם דייזי

מערכת שורשד שבט, תשפא17/01/2021

ישנם אמצעי מניעה שלא גורמים לשום תופעות לוואי, אלא מבוססים על מדידת חום...

תגיות:
הרבה פעמים אנשים מוכנים לצרוך כדורים, תרופות, גלולות אשר נחשבים מועילים וחזקים, שכן הפרסומים והמחקרים מלמדים שהם כאלה, זאת מבלי להתייחס לעובדה קטנה וחשובה והיא, שנטילתם עלולה לייצר תופעות לוואי לא פשוטות אשר עלולות להשפיע באופן נקודתי ומעבר לכך. לכן רצוי לקרוא את עלון האזהרה של הכדורים או הגלולות, ורצוי לחפש אמצעים טבעיים שיספקו תוצאה טובה ואולי איכותית יותר, בלי תופעות לוואי.
דוגמא טובה לכך אפשר למצוא במקרה של גלולות למניעת הריון. במשך שנים היה נהוג לחשוב שמדובר בגלולות בעלות יתרונות איכותיים רבים, אשר מאפשרות לאישה לתכנן טוב יותר את מועד
כניסתה להריון ולהימנע מהריון לא רצוי מבחינתה, בתקופות זמן מסוימות.
אך פחות התעסקו בעובדה שעם נטילת גלולות תופעות לוואי רבות עלולות להיווצר ולהשפיע על גוף האישה, בין אם זה לטווח זמן קצר ובין אם זה לטווח זמן ארוך. מדובר על תופעות לוואי שיכולות להשפיע על תפקוד האישה בהיבטים שונים, הן פיזיולוגית, בריאותית, נפשית ורגשית.
בין תופעות הלוואי של גלולות למניעת הריון, אפשר למצוא מקרים כמו בחילות, הקאות, כאבי ראש, עלייה במשקל, ירידה בחשק המיני, נשירת שיער, דיכאון, דלקות בדרכי השתן, כתמי עור ובעיה בפיגמנטציה של העור, וכן נמצא קשר בין נטילת גלולות לסרטן השד. כאמור, חלק מהתופעות נפסקות כאשר מפסיקים ליטול את הגלולה, אחרות לעומת זאת, נשארות גם לאחר מכן ויש להן השפעה ארוכת טווח על הגוף ועל הנפש.

מחשבון ביוץ מתקדם הוא הפתרון האידיאלי
על מנת להימנע מתופעות לוואי אלו ועדיין ליהנות מאפשרות להימנע מהריון לא מתוכנן או ליהנות מאפשרות לתכנן בצורה טובה יותר את מועד הכניסה להריון, מוטב להשתמש באמצעים טבעיים, שאינם מסכנים את הגוף ויכולים לתת תוצאה איכותית ומדויקת.
דוגמא לאמצעי כזה, הוא מחשבון ביוץ דייזי. ישנם סוגים שונים של מחשבוני ביוץ אשר מיועדים לנשים, אשר רוצות לחשב את מועדי הביוץ שלהן ולדעת מתי הן אמורות להיות פוריות או לא, אך רק מחשבון דייזי מספק תוצאה איכותית ומדויקת, ברמה כזו שאפשר להסתמך על התוצאה ברמת מהימנות גבוהה.

מחשבון זה פועל על אלגוריתמים, אשר יודע לחשב מתי האישה פורייה ומתי לא, בהתאם לנתונים שהיא מכניסה אליו. מדובר על נתונים כגון, ימי וסת ומדידות חום פשוטות מדי בוקר - על האישה למדוד את חום גופה מדי יום, אחרי שלוש שעות שינה רצופות לפחות, לפני שהיא קמה מהמיטה. בהתאם לנתונים ולטמפרטורת הגוף, יכול המחשבון לדעת מתי האישה מבייצת ומתי לא ולהתריע בפניה, אם היא פורייה או לא פורייה.

לסיכום, מדובר במחשבון ביוץ איכותי ומתקדם, שאיננו מסכן את האישה בשום צורה שהיא.
הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה